2012. október 14., vasárnap

Sajnálom!

Azt hiszem túlvállaltam magam. Az elmúlt másfél hónap elég húzós volt nekem. Új suli, új emberek, a suli mellett munka, edzések hetente 4szer. Eléggé kikészültem. Tudom ez nem kifogás, igyekszem ezentúl írni.
Az elmúlt hetekben sikerült kipróbálnom a tincses műszempillát, és a barnítósprayt. Ezek közül is azokat amelyeket kozmetikusok csinálják.
Először is a barnítóról, látványos nem kell tagadni, szinte teljesen fehér voltam, és olyan barna voltam mintha egy hétig napon feküdtem volna.









Sajnos előtte képet nem tudok mutatni
Szép barna voltam, nincs mit tagadni, ez a szép dolog pár napig tartott. azt persze tudtam hogy ez egy egy-két hetes dolog, de hogy hogy fog lejönni arról teljesen más elképzelésem volt. Foltokban elkezdtem fehér lenni, a kezemen és a dekoltázsnál talán a legrosszabb, ott nagyon takarni sem tudja az ember, persze vettem föl sálat, de ha meleg van ez sem túl jó megoldás. így aztán dörzsöltem, vakartam, csináltam már mindent csak hogy jöjjön le. Az eredmény elég elfogadható lett. Két hete lettem befújva most már csak a hasam foltos. Egy szó mint száz, ilyet többet nem fogok csinálni, és tényleg csak annak ajánlom akinek egy két napra kell, de utána két hétig takarhatja magát.

A műszempilla sem volt számomra kellemes csalódás. Szerintem jó dolog, szép dús és hosszú lesz tőle a szempilla. Izgatottan vártam. Maga a feltétel nem volt rossz, negyed óra alatt elkészült, szép volt, picit persze furcsa, de tetszett. Körülbelül 1óra múlva viszont elkezdett zavarni, szúrt, fájt, nem volt jó érzés ez 3-4napig tartott nálam, mire elmúlt vagy  megszoktam magam sem tudom. Az alvás vele nem jó, figyel rá az ember, így én sem aludhattam úgy ahogy szerettem volna. Pár tincs le is esett hamar, és csúnya volt, egy hétig volt fönt nekem (egy táncverseny miatt) és amint tudtam le is szedtem. Na itt jött csak a jó rész! Azt mondták egyszerűen sminklemosóval lejön, ez nem volt igaz, dörzsölgettem szorgosan sminklemosóval, csak lekezdett fájni tőle a szemem, így hát maradt az hogy lehúzogatom a szempilláról. Nagyon nagyon óvatosan megfogtam és leszedtem őket, de jött vele a szempillám is. Nincs mit tagadni bele is könnyeztem. Mire leszedtem szerintem a szempilláim 2/3-a jött vele, most nem szép, rövid és ritka, persze visszanő, na de az 1-2 hónap! szerintem ennyit nem ér meg az hogy 1hétig nagyon legyenek a pilláid. Lehet ez csak nekem volt úgy, mástól hallottam már ilyet is olyat is. Ez sem nyerte el a tetszésem.
Sajnos képet csak sminkkel együtt csináltam, de jól kivehető a szempilla.
(a smink színpadra készült)






Nektek volt más dolgotok bármelyikkel?? Nektek mi a véleményetek róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése