2012. október 18., csütörtök

Bajuszmánia


Tumblr_mbb8oa1tkf1qe49wpo1_500_large

Egyre több boltban látok bajszos pólót, zoknit, gyűrűt egyszóval sok mindent. Amerikában már egy ideje nagy divat, és én is nagyon szeretem.

Nem tudom ezzel ki hogy áll ezzel, mindig bejön egy két ilyen dolog, amit felkapnak, volt már bagoly, halálfej, meg nem is tudom milyen csuda dolog divatban, egyiket sem szerettem, de ez most nagyon tetszik nekem. Van már sálam, gyűrűm, és pólóm is. Azonban most kicsit megrémültem, már láttam zoknit, táskát, bögrét, és rengeteg ilyen dolgot, persze teljesen jó hogy sok helyen lehet már kapni, de ha minden második emberen ilyet látnék... nos meg kell hogy mondjam az igen is zavarna, és lehet hogy többet nem venném föl. Vagy csak én vagyok így ezzel?? Ha valami bejön divatba és sokan hordják csak én nem hordom azt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése