2012. szeptember 1., szombat

Vége a nyárnak :(



Sajnálom hogy a nyáron nem írtam bejegyzést, próbálok ezután folyamatosan írni, remélem ezután is nézni fogjátok a blogomat, bár ahogy a statisztikából láttam, nyáron is jó párotok kitartóan látogatott hozzám. Ezt köszönöm nektek! :D

A nyár talán legnagyobb részét a barátaimmal töltöttem vagy próbáltam tölteni hiszen most voltam végzős, és sok barátom főiskolára és egyetemre megy.

Tumblr_m9mll6lhot1rwp1u0o1_500_large Tumblr_m9kgn4djzx1r5y3jao1_400_large

Persze akadtak unalmas napjaim amikor takarított, és a szobámat rendeztem, vagy éppen készítettem néhány dolgot.

Nem tartom magam rendmániásnak, de nagyon szeretem ha a dolgaim szín szerint vannak a szobámban, legyen szó a ruháimról, az apróságaimról vagy éppen a könyveimről.







Ha éppen meguntam a takarítást szívesen olvastam. Ezen a nyáron végre elolvastam a Harry Potter könyveket, nagyon szerettem volna már, hiszem még a filmeket sem láttam, és azt kell mondanom igazán jó könyvek, nagyon megszerettem őket, és bátran ajánlom mindenkinek.



Persze ezek mellett is akadt időm készíteni pár dolgot. Talán a kedvencem az alábbi kép lett.
Még régebben kaptam egy képet, egy szál káláról. Nagyon nem szeretem azt a virágot, így hát sokáig a szekrényemben porosodott. takarításkor találtam meg, és eszembe jutott hogy talán át tudom festeni.
Az eredeti kép
Először is dörzspapírral estem neki, de azzal nem sokat értem el, mivel a tetején papír volt. Így hát vizes ruhával mostam le róla a papírt. Ezután így nézett ki.


Ezután akril festékkel festettem rá. A végeredmény nekem nagyon tetszik és nem utolsó sorban illik a szobámba

A csillagok gyönyörűek, mert van rajtuk egy láthatatlan virág.
Remélem a ti nyaratok is olyan jó telt mint az enyém. Ti mivel ütöttétek el az unalmas délutánjaitokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése