2012. június 5., kedd

DIY - Körmök az űrből

Mostanában nagyon sok videót láttam amin különböző ruhadarabokat kiegészítőket festenek vagy éppen fakítanak. Az egyik kedvencem az űr minta volt, néztem rengeteg körmöt, de valahogy semelyik sem tetszett igazán, így hát megalkottam a saját verziómat. Nagyon egyszerű és mutatós, az egyetlen hátránya hogy sok féle lakk kell hozzá, viszont a lakkokból egyenként nagyon kevés. Íme a végeredmény:


Én nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon szeretem, nem is feltétlen a minta miatt, imádom festegetni a körmöm :)

Kattints tovább, hogy hogyan készült! :)
 Így készítettem el:


Először lefestettem az egészet feketére, nem baj ha nem tökéletes, a többi színnel úgy is el lehet takarni, én már egy nappal hamarabb festettem. Ez meg is látszik rajta, jó pár helyen lepattogott.


A fekete réteg után több színt használtam először fehérrel mentem át rajta egy szivacs segítségével. (én egy pici tálba tettem egy csepp fehér lakkot, majd egy darabka szivacsot belemártottam.) A képen ezüstben látszik, ez ez fehér lakk :)


Ezután ugyanezzel a módszerrel, átmentem rajta sárgával. (a további színeket nem muszáj minden körömre felvinni, vagy végig a fehér mentén, sőt talán szebb is ha nincs minden körmön minden szín)


A sárga után egy barackos korallos színt választottam.


Ezt egy sötétlila árnyalat követte.


Ez után minden minta szélén átmentem egy sötétkék árnyalattal. Sajnos nem nagyon látszik a képen, de élőben sokat dobott rajta.


Ez után csináltam pár fehér csillagot, mivel a fogpiszkáló pöttyeit túl nagynak találtam ezért egy gombostűvel készítettem el.


A gyűrűs és a hüvelyk ujjamra pici flittereket tettem, de szerintem kövekkel is jól mutatna.
Ez után egy réteg átlátszó lakk következett, majd lemostam a körömágyamat, lakklemosóval.
A végeredmény igazán mutatós, remélem a ti tetszéseteket is elnyeri.

És a hosszú poszt legvégére. Nagyon sok ötletem van még körömdíszítést illetően, amennyiben van rá igény kérlek titeket hogy írjatok és fényképpel készítek nektek leírást. Előre is köszönöm a segítséget. A fényképeket pedig próbálom kevésbé homályosra megcsinálni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése