2012. május 20., vasárnap

Elnézéseteket kérem! :)

Sajnos az elmúlt időben nem igazán volt időm írni. Értettségi előttem is, mögöttem is, sok a tanulni való, kicsit túlvállaltam magam, de ígérem most már szakítok időt írni! :D

A tanulás mellett azért akadt időm csinálni nővéremnek egy tortát, nem volt rá különösebb alkalom, de azért ezt kapta tőlem:



Hogyan teletek a napjaim? Katt tovább :)


A hét elején alkalmam adódott hosszú idő után először turiba menni, találtam is 3 fölsőt, nekem nagyon tetszenek, meg is mutatom nektek:


ennek a pólónak nagyon tetszik a mintája. Nagyon szeretem a kéket és fehéret együtt, tehát számomra ez teli találat volt :)


A képen sajnos nem látszik, de ennek a felsőnek, halvány barackvirág színe van, nagyon szeretem ezt a színt, főleg barna kiegészítőkkel.


Ebben a darabban a minta fogott meg, nagyon tetszenek a vasmacskák, csak itthon vettem észre hogy a hátulja meg van csavarva, ezt is imádom benne. :)



Szintén ezen a héten, egészen pontosan pénteken, elrángattam egyik barátnőmet egy turiba, szükségem volt némi anyagra, egy fotóalbumhoz. Szerencsére találtunk anyagot, és sok minden mást is, azonban mindent a barátnőm zsebelt be! Legközelebb én megyek előtte! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése